Proč nakupovat u nás?

Věrnostní program
sleva 5% na celý nákup
Doprava zdarma
nad 1500Kč
Garance nízkých cen

KONTAKTY

Krása Domova
- bytové doplňky a dekorace
337 01 Ejpovice
tel: +420 736 279 245
krasadomova@post.cz
IČO: 66340420

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 179 Kč
skladem
naše cena 199 Kč
skladem

» Převzetí zboží
Na co si dát pozor při převzetí zboží

 

Vážení zákazníci,

na této stránce Vám přinášíme pár užitečných rad a typů, na co si dát pozor při převzetí zásilky a jak postupovat, když je obsah zásilky rozbitý.

 

  • NA CO DÁT POZOR PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ:

Jelikož je často předmětem zásilek křehké zboží, doporučujeme během přebírání zásilky pečlivě překontrolovat obsah zásilky včetně obalu balíčku. Pokud je obal zásilky zjevně poškozený, případně je zásilka rozbitá, máte právo ji nepřebrat. Na tuto skutečnost upozorněte přepravce, který s Vámi na místě sepíše zápis o škodě (v případě České pošty a přepravní společnosti DPD), jenž je nezbytný pro vyřízení Vaší reklamace. V případě Zásilkovny balíček nepřebírejte a neprodleně nás kontaktuje.

Po sepsání zápisu o škodě nás ihned prosím kontaktujte na telefonním čísle 736 279 245, případně využijte naší e-mailovou adresu krasadomova@post.cz, abychom mohli celou situaci neprodleně řešit.

Pokud poškozenou zásilku přesto převezmete, důrazně doporučujeme překontrolovat její obsah ještě za přítomnosti dopravce, aby bylo možné v případě nutnosti sepsat zápis o škodě. Pokud tento postup nebude dodržen, nemůžeme poškozené zboží nahradit.

 

  • JAK POSTUPOVAT, POKUD NEBYL OBAL BALÍČKU PORUŠEN, ALE PŘESTO JSTE PO PŘEVZETÍ NAŠLI ZBOŽÍ POŠKOZENÉ:

Pokud jste poškození zásilky zjistili až po jejím převzetí, je nutné v závislosti na zvoleném dopravci dodržet následující postup:

 

ČESKÁ POŠTA

V případě poškození zboží během přepravy je nutné obrátit se s uplatněním reklamace do 2 pracovních dnů od převzetí zásilky na jakoukoliv pobočku České pošty. Upozorňujeme, že Česká pošta požaduje předložit zásilku ve stavu, v jakém byla dodána, včetně všech obalových materiálů a výplní pro posouzení reklamace. Česká pošta nepřijme reklamaci, pokud byla reklamovaná závada patrná už při dodání.

 

PŘEPRAVNÍ SPOLEČNOST DPD

V případě přepravní společnosti DPD uplatňuje reklamaci zpravidla odesílatel zásilky. Pokud při převzetí balíčku nebyl obal viditelně pošozený, ale obsah zásilky ano, je nutné se v co nejkratším čase obrátit na nás pomocí e-mailové adresy krasadomova@post.cz. Jelikož přeravní společnost DPD požaduje pro posouzení reklamace fotodokumentaci poškozené zásilky, a to včetně všech obalových materiálů, je nutné nám v emailu zaslat fotografii poškozeného zboží, kterou přepravci při sepsání Zápisu o škodě předáme.

 

ZÁSILKOVNA

Pokud byste i přesto, že je zásilka v nepoškozeném obalu (tj. nebyla poškozena při přepravě), doma zjistili, že je zboží rozbité a je třeba jej reklamovat, obraťte se v prvé řadě na nás na telefonní číslo 736 279 245 nebo pomocí e-mailové adresy krasadomova@post.cz a požadujte službu reklamačního asistenta. Vy tak za dopravu reklamovaného zboží zpět do e-shopu nic neplatíte.

 

  • SLEDUJTE POHYB SVÉ ZÁSILKY ON-LINE

Po odeslání objednávky Vám na Váš e-mail vždy zašleme podací číslo zásilky. Jednoduše tak můžete kontrolovat, kde se zásilka právě nachází v on-line systému PDP nebo České pošty nebo Zásilkovny.

 

Pokud Vám zásilka nedorazila v předem ohlášeném termínu, zkontrolujte nejprve dle podacího čísla, kde se právě zásilka nachází.  V případě, kdy dopravní společnost zásilku neeviduje, bez prodlení nás kontaktuje pro okamžité řešení nastalé situace. Máte-li zásilku uloženou na depu přepravní společnosti DPD, je možné bližší informace v čase 7:00 – 18:00 získat na čísle 225 373 373, případně bílé lince 841 700 700. Nachází-li se zásilka na pobočce Vaší pošty, je možné si ji vyzvednout během úředních hodin nebo si nechat zásilku opětovně doručit. Telefonní číslo pobočky České pošty je uvedené na lístku o nezastižení adresáta.

 

MGVkZm